Samstag, 9. April 2016

ماشین اوپوزیسیون راروشن کنیم

                                     

                          بایستی ماشین اوپوزیسیون راروشن کنیم،                                       بیائیدهمگی باهم هُلش بدیم. 

2 Kommentare:

  1. من یکی ازمیلیونها انسان اسیب دیده ازرژیم جهل وجوروجنایت وفساد اخوندی ضمن اعتقاد به باهم بودن وهل دادن ماشین اپوزسیون تا رسیدن به هدف یعنی وطن اشغال شده وازادی هموطنان تحت ستم وتبعیض داعشیان حاکم ازحکومت قرون وسطایی ولایت مطلقه فقیه اما باوردارم این امرمهم با عشق وچشمانی بازوهدفمند انجام گیرد تا همچون سال پنجاه وهفت یکباردیگرگرفتارشبیخون استعماری ارتجاعی درراستای اهداف درازمدت قدرتهای بزرگ قرارنگیریم.عزیزانم اتحاد وهمدلی وهمگرایی بدون درنظرگرفتن هرگونه مرام ومسلک وعقیده ورنگ وحزب وسازمان وگروه بطوریقین رمزپیروزی ما خواهد بود ودرغیراینصورت هیچ لشکرمتفرقی بدون امکانات نمی تواند برلشکری منسجم ودارای تمامی امکانات پیروزشود.به امیدفردای ازادی متحد وپیروزباشید.با مهروسپاس غلام عسگری فعال کارگری درتبعید.

    AntwortenLöschen
  2. کاوه گرامی،به شمادرودمی فرستم وسپاسگزارم ازنظرروشنگرانه تان ،
    ضمن تأییدتمامی سخنانتان، من هم باهمین نیت این مطلب رالینک کردم،
    درحال حاضر نیازما به حرکت درآوردن ماشینیست که مدتهاست بجزدرمقاطعی خاص
    آنهم نامحسوس ازکارافتاده،وبه همین دلیل حکومت اسلامی باخیال راحت به حکومت
    ایران برباد ده خودش مشغول می باشد،ماشین اعدام رژیم باقدرت هرچه تمامتربه قلع وقمع
    فرزندان مابیشترازگذشته فعال است،زندان وشکنجه فعالان سیاسی همچنان بیدادمی کند،
    غارت منابع ملی درراه هزینه کردن مقاصدخرابکارانه وتروریستی ،اختلاس ودزدی مسئولین نظام
    بهمراه بی تخصصی ونادانی مردم ما راروزبروزبیشتربه زیرخط فقرمی برد،درنتیجه فقروفحشا،
    اعتیاد، فرارمغزهاوبسیاری ازمعضلات دیگرگریبانگیرمردم ما ازهرقشری وباهرعقیده ای
    راگرفته وشما ودیگرهموطنانمان این مواردرابا گوشت وپوست واستخوان خود احساس
    می کنیدونیازبه گفتن ندارد،درهرحال هرچه زمان رابیشترازدست بدهیم جبران
    خسارات هم بیشترمی شود،بنابراین همه می بایدتلاش کنند تا این ماشین به حرکت
    درآمده وازخسارات جبران ناپذیربیشتربه ایران وایرانی جلوگیری شود،
    با آرزوی پیروزی وبهروزی ملت ایران۰

    AntwortenLöschen